Demi C.I.N.T.A~

C.I.N.T.A

mungkin baru kini saya mengerti hakikat sebenar erti cinta…

bila dia membalas cinta saya… saya gembira bukan kepalang..owh..terharu bagai nak rak..menitis air mata.. berganda2 cinta saya buat si dia..gembira…rasa bahagia..rasa nak share perasaan tu dengan semua..

tapi, mungkin bukan setiap masa cinta tu kan terbalas…mungkin satu hari nanti, dia akan berpaling. tapi tak pe.saya tak nak putus asa.sebab saya cinta.

sebab saya cinta dia..saya nak kenalkan dia dengan hakikat cinta yang sebenarnya..sebab saya sayang, saya nak dia tahu, ada kasih sayang yang jauh lebih indah dari indahnya kasih sayang dalam berukhwah..saya cintakan dia, jadi saya nak dia rasa, betapa indahnya cinta kepadaNya..

owh.. demi cinta..saya rela berkorban..kerana cinta.. saya rela terkorban..
selagi mana cinta itu didasari keranaNya, saya yakin, Allah akan memperteguhkan hati2 kita, utk bersama melangkah, menuju ke syurga firdausi nya…

demi cinta~
buat mutarabbiku….

One thought on “Demi C.I.N.T.A~

Leave a Reply

